advertisment

Saturday, December 3, 2011

SAyaNG anAk POkcik..

wahai jejaka pilihan hati....andai kau tau betapa besarnya cintaku terhadap dirimu.....
selangkah ko pegi, seribu langkah aku kejo
sekelip mata ko ilang, seluruh pelusuk aku crik ko,
sedalam mana ko sembunyi, sejaoh tu aku selami....

hah...sengkek...jgn nak jiwang sangat....
actually aku tak tau nak cita cam na......tapi seriously, aku sayang gila kat boypren aku nie..
walaupon kadang-kadang aku rasa aku tak penah wujud pon dalam idop dia....

sejujurnya aku try nak paham dia nie...tp dia tak penah nak try paham aku....
sapa kata aku tak jelez tengok kawan-kawan aku date...tp aku tak boleh pon wat cam tuh...
Alhamdulillah jugak la sbb Allah dah jaohkan aku dari wat dosa...
dah la pahala pon tak berapa nak banyak..tak kan nak tambah kat bahagian dosa pulak kan...hahah

aku tau..kita masing-masing ada cita-cita...
and aku tak mau halang dia dari kejo cita-cita...
aku sokong dia lagi ada la....adeh.....

yang aku panas sangat when dia langsung tak ingat bufday aku...
that only a simple thing oke!!!!!
tapi tak tau la kalau plan dia nak jadi 1st person yg wish bufday aku....
i appreciate it sayang...

aku paham..bukan senang nak bercinta jarak jaoh..
and trully aku cakap, aku tak penah percaya dia 101 percent
half percent pon Insyaallah....
bukan apa...aku takot sangat kecewa...takot sangat-sangat...
walaupon dia jugak orang pertama yang kecewakan aku dalu...
tapi aku tak serik untuk bagi peluang kedua untuk dia...
sebab.....
aku sayang dia...
and aku percaya semua orang berhak untuk dapat peluang kedua......bukan dia saja.....
'1st mistake is learning process, and the 2nd mistake is a mistake'
hahahha...
ketahuilah bahawa jejaka yang bertahta dihati....walaupon engkau tersenarai di rangking paling bawah in shape of my heart...
bersyukurlah kerana engkau berpeluang berada dihatiku...dan ku juga ingin berada tempat yang sama didalam hatimu...
aku mengerti andai aku berada di bawah selepas cita-citamu...


i'm not perfect
i'll annoy you
tick you off
says stupid things
and then take it back....
but put all that aside,
you'll never find a girl that
care and loves you
more than me.... <3

i love my boypren 

No comments:

Post a Comment