advertisment

Wednesday, January 14, 2015

20 Fact pasal ASMIDAR HAMDAN


Assalamualaikum semua....how are u today???
epy new year!! oke asmidar unofficially 23....who care??
tamat dah sem 3....

aku baru start cuti sem 2 ari...tp boring ya amat...huh...dengan fon rosak...apa pon boleh...watsap wechat ig bubble shoot candy crush semua habih...yg sedih lg fon tuh dah x bleh pebaik...nak kna beli baru...mn nak cri duet cek oii....

dah malaih nak pikiaq....let it go!!
 cukup-cukup la meratapi fon yg xkan kembali hidup tu....mcm nak baling kat dinding biaq hancur,,,seperti hancunya hatiku bila dia rosak...coi!!

20 fact about me..jenggg jengg.....


1-sebenarnya nama aku ada SITI di depan dan BINTI di antara ASMIDAR dan HAMDAN

2-anak bongsu dri 4 beradik beradik...tp xmanja

3-x tinggi x rendah x kurus dan x gemok

4-suka kaler merah dan x suka kaler kunin

5-xsuka bnda yg mahai2...asal bleh pakai n look nice dah ckup...

6-teringin sgt nak kawen pada usia muda...i mean time blajaq...gatai x..hahaha

7-xsuka buat benda yg routine sbb aku cepat boring..tp takot tuk try bnda baru...asyik mkn tempat yg sma ja klau tmpat tu match ngn selera aku

8-ada moto ego warna putih mak aku bg pinjam buat p kuliah

9-ada 2 org best fren yg forever n ever gila sma mcm aku- even depa nie gila but depa lah yg slalu bg nasihat n always by my side...thanks ayu ngn izyan

10-bnyak idea tp x tau nak express kan mcm mn...idea tu dok peram dalam kepala sahaja

11-TAK SUKA K-pop!

12-cepat marah cepat sejuk

13-xsuka berniaga....cakap-cakap promote bg barang tnya nak beli or x....xsukaa...

14-seorg yang takot nak bergaya lebih2 sbb ak sorang yg simple...t-shirt slipar jepun ngn seluaq tudung bawal kangroo pin depan is enough..

15-suka maen game yg guna otak...macam 4pic 1word sodoku teka silang kata word search

16-suka lepak ngn member-member...cerita kedai kopi

17-garang tp baek... :)

18-susah nak percaya kat org...suka buat sendri

19-slalu berfikiran nagatif...bukan apa...kalau pikiaq nagatif nie buat aku lebih be careful

20-suka holiday..jalan-jalan..walaupun x dak duet...hahaha

soklan2 lam gambaq nie bleh tnya personal :)

yeay..itu sahaja tu permulaan cuti nie..laen kali cerita lagi....




No comments:

Post a Comment